dijous, 26 de maig del 2011

ÉS TEMPS DE NUVIES


Arriba el temps dels casaments, religiosos o laics, en una esglesia o al mig d´un camp, dalt d´una muntanya o en una ílla, amb molta gent o solitaris. A Bel perruqueria n´hem viscut de molts tipus, i tenim la sort de poder compartir moments únics amb la nuvia, les proves del vestit, els accesoris que portarà, les flors del ram i també els nervis, les emocions, les inseguretats...
Avui volem dedicar aquesta pàgina a totes les nuvies que hem pentinat!!!
A totes elles us volem donar les gràcies pels moments que heu compartit amb BEL perruqueria.
VISCA LA NUVIA!!!

2 comentaris:

  1. A mi em vau pentinar ara ja fa molts anys, però vaig sortir guapissima i encara avui segueixo mirant l´àlbum de fotos i m´agrada molt el recollit que em vau fer!

    ResponElimina
  2. Jo vaig coneixer aquesta perruqueria cuan m'havia de casar. Em van dir que hi anés, que era la millor. Des de llavors que encara hi vaig. Un petó per a totes i ens veiem dissabte.

    ResponElimina